Diesel gaffeltruckerKalmar
DCG 160-12
Diesel gaffeltrucker
Kalmar
DCG 160-12
produksjonsår
2024
Tilstand
Ny
Plassering
Crailsheim 

Bilder viser
Vis kart
Data om maskinen
- Maskinbetegnelse:
- Diesel gaffeltrucker
- Produsent:
- Kalmar
- Modell:
- DCG 160-12
- Produksjonsår:
- 2024
- Tilstand:
- ny
Pris og beliggenhet
- Plassering:
- Crailsheim

- utleie:
- er mulig
Ring
Tekniske detaljer
- Lastekapasitet:
- 16 000 kg
- Løftehøyde:
- 4 100 mm
- Total lengde:
- 8 070 mm
Detaljer om tilbudet
- Annonse-ID:
- A20410590
- Referansenummer:
- g06230
- Oppdatering:
- sist oppdatert 29.10.2025
Beskrivelse
· Sporvidde (c-c), foran – bak (mm): 1855 – 1960
· Svingradius, ytter – inner (mm): 5175 – 600
· Høyde ved vippet førerhus, maks. EGO-hytte, OHG (mm): 3395
· Bredde ved vippet førerhus, maks. EGO-hytte, OHG (mm): 3380
· Minimum arbeidsgangbredde for 90° stabling (mm): 8770
· Masttilt, forover – bakover (°): 5 – 10
· Sideskift ± ved bredde over gafler (mm): 415 – 1530
· Akselbelastning foran, uten last (kg): 10500
· Akselbelastning foran, med nominell last (kg): 35800
· Akselbelastning bak, uten last (kg): 11900
· Akselbelastning bak, med nominell last (kg): 2600
· Lufttrykk (Mpa) hydraulisk servo – ratt
· Bremset hjultype: Oljeavkjølte lamellbremser (våtskivebremser) – drivhjul
· Bremset hjultype: Tørre, fjærende skivebremser – drivhjul
Predpfx Afjxr Rh To Hjc
· Hydraulikktrykk maks. (Mpa): 18
· Hydraulikkoljevolum (l): 220
· Tankkapasitet (l): 170
· AdBlue-volum* (l): 15
· Motor ytelse ISO 3046 – ved turtall (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Dreiemoment ISO 3046 – ved turtall (Nm – rpm): 945 – 1500
· Antall sylindere – sylinder volum (cm³): 6 – 6702
· Drivstofforbruk, normal drift (l/t): 8-10
· Clutch, type: Momentomformer
· Girkasse, type: Hydrodynamisk powershift
· Antall gir, forover – bakover: 3 - 3
· Dynamo, type – effekt (W): AC-1960
· Starterbatteri: Spenning – kapasitet (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomisk ratt: Justerbart og kan også foldes til siden. Reduserer belastningen på føreren ved kjøring og rygging.
· Komfortable pedaler: Nytt, fleksibelt og sikkert pedalsystem med justerbar pedalvinkel. Forbedrer ergonomien og minimerer belastning på førerens føtter.
· Høyytelses vindusviskere: Sørger for 90 % dekning av den buede frontruten. Taksviskere integrert.
· Ergonomisk multifunksjonssete: Dreie- og fullintegrert.
· Klimapakke: Komplett og fleksibelt klimaanlegg som oppfyller de høye kravene til den klimabekreftede EGO-hytten. Større luftinntak. Enkel filterbytte foran på maskinen. Høy komfort takket være utmerket dimensjonerte og konstruerte komponenter.
· Betjeningskonsoll: Enkel innstilling, tilpasning, bruk og forståelse. Alle nødvendige betjeningsorganer, brytere, spaker og indikatorer er lett tilgjengelige for effektivt arbeid.
· Kontrollpanel: Den komplette enheten for førere som bruker miniratt eller styrehendel. Integrerte brytere. Fritt justerbar for optimal ergonomi og individuelt testet. Det ergonomiske rattet foldes frem uten å hindre synsfeltet.
· Optimalisert sikt: Helt nytt åpent design med smarte profiler og buede front- og bakruter. Optimal sikt fra alle vinkler – med spesielt god sikt diagonalt fremover og bakover. Sterk utefølelse.
· Cummins' nye dieselmotorer for EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Den nye Cummins-dieselplattformen kombinerer kjølt EGR (eksosresirkulering) med et forbedret høytrykks common rail drivstoffsystem (HPCR) og partikkelfilter. Dette gir en renere og mer effektiv forbrenning med opptil fem prosent lavere drivstofforbruk, uten å gå på bekostning av ytelsen.
Annonsen ble oversatt automatisk. Oversettelsesfeil kan forekomme.
· Svingradius, ytter – inner (mm): 5175 – 600
· Høyde ved vippet førerhus, maks. EGO-hytte, OHG (mm): 3395
· Bredde ved vippet førerhus, maks. EGO-hytte, OHG (mm): 3380
· Minimum arbeidsgangbredde for 90° stabling (mm): 8770
· Masttilt, forover – bakover (°): 5 – 10
· Sideskift ± ved bredde over gafler (mm): 415 – 1530
· Akselbelastning foran, uten last (kg): 10500
· Akselbelastning foran, med nominell last (kg): 35800
· Akselbelastning bak, uten last (kg): 11900
· Akselbelastning bak, med nominell last (kg): 2600
· Lufttrykk (Mpa) hydraulisk servo – ratt
· Bremset hjultype: Oljeavkjølte lamellbremser (våtskivebremser) – drivhjul
· Bremset hjultype: Tørre, fjærende skivebremser – drivhjul
Predpfx Afjxr Rh To Hjc
· Hydraulikktrykk maks. (Mpa): 18
· Hydraulikkoljevolum (l): 220
· Tankkapasitet (l): 170
· AdBlue-volum* (l): 15
· Motor ytelse ISO 3046 – ved turtall (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Dreiemoment ISO 3046 – ved turtall (Nm – rpm): 945 – 1500
· Antall sylindere – sylinder volum (cm³): 6 – 6702
· Drivstofforbruk, normal drift (l/t): 8-10
· Clutch, type: Momentomformer
· Girkasse, type: Hydrodynamisk powershift
· Antall gir, forover – bakover: 3 - 3
· Dynamo, type – effekt (W): AC-1960
· Starterbatteri: Spenning – kapasitet (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomisk ratt: Justerbart og kan også foldes til siden. Reduserer belastningen på føreren ved kjøring og rygging.
· Komfortable pedaler: Nytt, fleksibelt og sikkert pedalsystem med justerbar pedalvinkel. Forbedrer ergonomien og minimerer belastning på førerens føtter.
· Høyytelses vindusviskere: Sørger for 90 % dekning av den buede frontruten. Taksviskere integrert.
· Ergonomisk multifunksjonssete: Dreie- og fullintegrert.
· Klimapakke: Komplett og fleksibelt klimaanlegg som oppfyller de høye kravene til den klimabekreftede EGO-hytten. Større luftinntak. Enkel filterbytte foran på maskinen. Høy komfort takket være utmerket dimensjonerte og konstruerte komponenter.
· Betjeningskonsoll: Enkel innstilling, tilpasning, bruk og forståelse. Alle nødvendige betjeningsorganer, brytere, spaker og indikatorer er lett tilgjengelige for effektivt arbeid.
· Kontrollpanel: Den komplette enheten for førere som bruker miniratt eller styrehendel. Integrerte brytere. Fritt justerbar for optimal ergonomi og individuelt testet. Det ergonomiske rattet foldes frem uten å hindre synsfeltet.
· Optimalisert sikt: Helt nytt åpent design med smarte profiler og buede front- og bakruter. Optimal sikt fra alle vinkler – med spesielt god sikt diagonalt fremover og bakover. Sterk utefølelse.
· Cummins' nye dieselmotorer for EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Den nye Cummins-dieselplattformen kombinerer kjølt EGR (eksosresirkulering) med et forbedret høytrykks common rail drivstoffsystem (HPCR) og partikkelfilter. Dette gir en renere og mer effektiv forbrenning med opptil fem prosent lavere drivstofforbruk, uten å gå på bekostning av ytelsen.
Annonsen ble oversatt automatisk. Oversettelsesfeil kan forekomme.
Tilbyder
Merk: Registrer deg gratis eller logg inn, for å få tilgang til all informasjon.
Registrert siden: 2018
Send forespørsel
Telefon & Faks
+49 7951 ... annonser
Disse annonsene kan også være av interesse for deg.
Annonse
Odder
510 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonse
Sittard
1 066 km
Gaffeltruck
KalmarDCG 160-12 | 2025
KalmarDCG 160-12 | 2025
Annonse
Hamburg
778 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonse
Crailsheim
1 266 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
Annonse
Odder
510 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonse
Odder
510 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonse
Odder
510 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonse
Odder
510 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonse
Odder
510 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonse
Odder
510 km
Diesel gaffeltrucker
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
Annonsen din har blitt slettet
Det har oppstått en feil











































































