TAMEINSA SPIRAL IQF FRYSETUNNELtameinsa
TAMEINSA SPIRAL IQF FRYSETUNNEL
tameinsa
Tilstand
Brukt
Plassering
Lorquí 

Bilder viser
Vis kart
Data om maskinen
- Maskinbetegnelse:
- TAMEINSA SPIRAL IQF FRYSETUNNEL
- produsent:
- tameinsa
- Tilstand:
- svært god (brukt)
- funksjonalitet:
- fullt funksjonell
Pris og beliggenhet
- Plassering:
- Polígono Industrial de Lorquí Parcela 129, 30564 Lorquí, ES
Ring
Maskinsalg

Funnet en ny maskin? Gjør den gamle om til penger nå.
Oppnå best pris gjennom Machineseeker.
Mer om salg av maskiner
Mer om salg av maskiner
Detaljer om tilbudet
- Annonse-ID:
- A19256326
- Referansenummer:
- 0000000195798
- oppdatering:
- sist oppdatert 29.05.2025
Beskrivelse
ARBEIDSMÅL:
Nyttig båndbredde: 55 cm
Antall spiraler: 18
Spiraldiameter: ca. 4,20 m
Innmatingshøyde: 1,20 m
Utmatinghøyde: 3,70 m
Teknisk beskrivelse:
TROMMEL: Dette er elementet som overfører bevegelsen til båndet. Den er konstruert av rustfrie stålsprofiler sveiset til en gruntring, og danner en slags bur.
Fsdpfx Acjwnzahsvopn
HOVEDSTRUKTUR: Dette er delen av tunnelen som bærer transportbåndet (ved hjelp av en hjelpe-/understruktur) og trommelen (via lager). Den er konstruert av profiler i rustfritt stål, bøyd og sveiset sammen.
HJELPESTRUKTUR: Denne støtter transportbåndet under drift. For å unngå metall-mot-metall kontakt, er den dekket med en spesialprofil av høy tetthet polyetylen.
TROMMELSTØTTER: De nedre støttene har to hovedfunksjoner: å sentrere trommelen og bære dens vekt. På toppen er det plassert andre støtter som kun skal bidra til sentreringen av trommelen.
FORDAMPER: En sirkulær fordamper er plassert nederst i trommelen, noe som gir betydelig plassbesparelse og horisontal luftstrøm uten dødpunkter.
VIFTER: Vifter er plassert både øverst og nederst, med luftutslipp rettet inn mot fordamperen slik at luften strømmer gjennom denne og deretter mot produktet. Viftene dimensjoneres slik at lufthastigheten, både gjennom fordamper og produkt, er tilstrekkelig.
DRIFT: Består av en elektrisk motor-reduksjon med tilstrekkelig effekt og forhåndsberegnet reduksjonsforhold, slik at hastigheten på trommelen og dermed båndet blir riktig.
HASTIGHETSREGULERING: Dette skjer med en frekvensomformer som ved å variere frekvensen på strømmen til motoren (mellom 20 Hz og 60 Hz), endrer hastigheten og dermed utgangshastigheten på reduksjonen, slik at produktene kan ha ønsket oppholdstid i tunnelen.
STYRESPANEL OG MANØVERBORD: Styrepanelet inkluderer alle elektriske og manøverelementer for tunnelen. Panelets front har allmenn betjeningskontroll, et funksjonssynoptisk skjema og sikkerhets-/alarmindikasjoner med lyssignal. Innvendig finnes kontrollelementer, frekvensomformer med potensiometer, elektroniske startere for vifter samt annet utstyr for beskyttelse.
Annonsen ble oversatt automatisk. Oversettelsesfeil kan forekomme.
Nyttig båndbredde: 55 cm
Antall spiraler: 18
Spiraldiameter: ca. 4,20 m
Innmatingshøyde: 1,20 m
Utmatinghøyde: 3,70 m
Teknisk beskrivelse:
TROMMEL: Dette er elementet som overfører bevegelsen til båndet. Den er konstruert av rustfrie stålsprofiler sveiset til en gruntring, og danner en slags bur.
Fsdpfx Acjwnzahsvopn
HOVEDSTRUKTUR: Dette er delen av tunnelen som bærer transportbåndet (ved hjelp av en hjelpe-/understruktur) og trommelen (via lager). Den er konstruert av profiler i rustfritt stål, bøyd og sveiset sammen.
HJELPESTRUKTUR: Denne støtter transportbåndet under drift. For å unngå metall-mot-metall kontakt, er den dekket med en spesialprofil av høy tetthet polyetylen.
TROMMELSTØTTER: De nedre støttene har to hovedfunksjoner: å sentrere trommelen og bære dens vekt. På toppen er det plassert andre støtter som kun skal bidra til sentreringen av trommelen.
FORDAMPER: En sirkulær fordamper er plassert nederst i trommelen, noe som gir betydelig plassbesparelse og horisontal luftstrøm uten dødpunkter.
VIFTER: Vifter er plassert både øverst og nederst, med luftutslipp rettet inn mot fordamperen slik at luften strømmer gjennom denne og deretter mot produktet. Viftene dimensjoneres slik at lufthastigheten, både gjennom fordamper og produkt, er tilstrekkelig.
DRIFT: Består av en elektrisk motor-reduksjon med tilstrekkelig effekt og forhåndsberegnet reduksjonsforhold, slik at hastigheten på trommelen og dermed båndet blir riktig.
HASTIGHETSREGULERING: Dette skjer med en frekvensomformer som ved å variere frekvensen på strømmen til motoren (mellom 20 Hz og 60 Hz), endrer hastigheten og dermed utgangshastigheten på reduksjonen, slik at produktene kan ha ønsket oppholdstid i tunnelen.
STYRESPANEL OG MANØVERBORD: Styrepanelet inkluderer alle elektriske og manøverelementer for tunnelen. Panelets front har allmenn betjeningskontroll, et funksjonssynoptisk skjema og sikkerhets-/alarmindikasjoner med lyssignal. Innvendig finnes kontrollelementer, frekvensomformer med potensiometer, elektroniske startere for vifter samt annet utstyr for beskyttelse.
Annonsen ble oversatt automatisk. Oversettelsesfeil kan forekomme.
Dokumenter
Tilbyder
Merk: Registrer deg gratis eller logg inn, for å få tilgang til all informasjon.
Registrert siden: 2024
Send forespørsel
Telefon & Faks
+34 968 6... annonser
Annonsen din har blitt slettet
Det har oppstått en feil